ellinor, ellinor, finns i våra hjärtan

nu ägnar vi 5sek och tänker på 89ernas sista år i viksjöskolan. för visst hade vi kul, ni gjorde så att det inte var tråkigt att gå till skolan på morgonen, utan man vaknade, vissenligen trött, men ändå så visste man att ni skulle koka ihop någonting, nu tänker vi på brane, haha.
jag vill tacka er som var med det året, inte bara för det året, utan för minnerna ni har gett mig.

till något helt annat, ska kanske säga att jag tillägnar inlägget till ellinor, en vän jag träffade på en simtävling för några år sedan.
idag har jag inte gjort någonting vettigt, gick till david efter att ha degat hemma ett tag, kollade lite porr och strulade med hans barbaradocka som jag förövrigt glömt bort namnet på. sen gick vi hit och kollade på film, sen mötte vi elli. jag är förövrigt hennes gud.
jag ska möta henne igen, det är därför jag skriver, för hon vill verkligen ge mig cancer.
jag åt precis 2mackor, det får jag inte egentligen, men det brydde jag mig faktist inte om, faktist. ja, upprepningen på faktist var medveten. så nu var jag busig.



Kommentarer
Elli

rysnigar. ja du är gud och snart ska vi få cancer.
ska bara lyssna på låt UUUUUU tube..

2008-01-07 @ 01:09:28
URL: http://dome.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0