din mamma luktar curry

idag har jag typ sovit, hamnade i någon psykos, visste inte om jag var vaken eller inte. sen när jag hörde reklamen mot analklåda visste jag att jag inte längre drömde, VEM I HELVETE KOMMER PÅ ETT SÅNT ORD?!? hör någon hur det låter? ANALKLÅDA!? alltså hiv-mannen do me, bara jag slipper analklåda. det e fanimej det vidrigaste jag har hört. näst efter mensklump. huua..
nu ere bio med robin "bobbo" längquist. ska titta på easten promises, jag tror den stavas så iaf, olga sa att den var "tuuuung", kanske ska notera olgas rinkebysvenska, haha hör mig själv snacka likadant när jag pratar med henne. men det e väl lite så med mig, jag börjar helt omedvetet snacka dialekt om det e någon som har det, eller om någon pratar på ett väldigt speciellt sätt, så blir det också så. helt stört, måste vara för mina föräldrar satte mig i afrika. så klick-språket har jag koll på! eller...
aja, nu ska jag tigga pengar av min mor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0