dessa blogglistor

Namn:  Linnea Elmhammar
Vad drack du senast: vatten
Vad gjorde du igår kväll: var med elli förmodligen
Hur många hamstrar har du haft: 1, min far döpte stackarn till råttbert..
Kan du gå ner i spagat: haha, alltså jag e inte direkt vig
Vad ska du göra i kväll: föra över all musik, läsa min bok, sova
Vad ska du göra i morgon: skola sen ska jag nog träffa elli
Senaste inköp: cigg
Senaste film: hela, alltså utan att somna? eastern promisis
Vad har du i ditt fönster: ingenting, en mobil ibland..
Tycker du om att cykla: jora, om jag har bosnien bakom mig
Vem sov du över hos senast: madde tror jag
Vem sov över hos dig senast: haha jag kommer inte ihåg, tror madde
Vem pussade du på senast: R

Vad ska du göra nu: bli klar med mobilskiten
Vad ska du göra sen: läsa och sova
Vem träffade du sist: madde
Vem skulle du vilja träffa nu: Tommy Lee min älskling
Sjunger du i duschen: Nej, min bror slår mig i efterhand om jag gör det..
Vem ringde dig senast: Pappa
Vem ringde du senast: Lucas
Hur länge sov du inatt: 6kanske
När ska du gå och lägga dig ikväll: jävligt snart
Vad gjorde du för tre timmar sen: kollade idrottsgalan tror jag
Vad skulle du vilja göra nu: ta en ciggggg

Vänner du kan prata om allt med? Madde, Ellinor, Sanela och Malin
Person du kan lita på till 100%? Samma..
Har du badat i år? inte om inte badkar räknas..
Tidsfördriv? ellinor? madde?
Vad heter du just nu på msn: linnea,
Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför? Lucas, angående romme och imorgon
Hur många syskon: 1
Kär i någon just nu? Ja, Tommy Lee, alltså på riktigt, jag blir varm i kroppen när jag tänker på honom
Känner du någon som heter likadant som dig? klasskamrat, jakobsson
Morgontrött? oftast, ibland är jag jätte pigg
När är du född?: 24 mars 1990
Var bor du?: Viksjö
Nuvarande hårfärg?: svart
Riktiga hårfärg?: typ ljusbrunt
Ögonfärg?: blå, grå, gröna, lite gula längst in
Vad läser du för bok nu?: snabba cash
Humör just nu?: trötter
Vad har du för parfym idag?: Fantasy, BRITNEY I LAAAV YAH!
Vill du ha barn?: ja, en liten pojke
Hur stort är ditt rum?: hmm, har mosat in allt möjligt men ytan nu e inte stor
Har du tv/dator i ditt rum?: aaaa
Piercingar?: naveln, tungan sen räknas ens öronen?
Tatuering?: nope
Hur många converse allstarskor äger du?: inga
Brukade du vara osminkad i skolan?: på sommarn e jag det
Skostorlek : 36


Kommentarer
Anonym

Senaste inköp: cigg
Vad skulle du vilja göra nu: ta en ciggggg

Smart att basunera ut det för hela världen?

2008-01-17 @ 16:05:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0