bubbly

jag vet inte ens hur jag ska börja med det hära inlägget, så frusterad/arg/vetintevarför känner jag mig just nu..Och jag vet inte ens varför, eller jo där växte näsan en aning, men jag kan inte förstå  v a r f ö r  bara. Alltså varför jag känner så, komplicerat. Men vi har säkert samma tankar kring en del, men det är alltid 2 eller? haha usch vad hemlig jag känner mig, lika bra som man brukar säga?
Ikväll har jag iaf jobbat, var ett tag sen..hela 2 dagar. Men känns som längre, lite ring rostig var man nog allt!
ska jobba hela helgen iaf, och på måndag, då vi även börjar med nya scheman i skolan, 8-22 på tisdagar är alltid lika roligt. Lite uppdatering från omvärlden skulle inte sitta helt fel? har inte träffat/sett/umgåtts med en av mina närmsta vänner på 1 vecka snart vilket jag tycker är väldigt konstigt, aja.
Jag är även måttligt irriterad på några i mitt liv just nu, (nej linnéa du behöver inte fundera på om det är du som du alltid gör) jag vill rakt ut bara spotta dom i ansiktet, förstår inte hur man kan ta kul före vänner men så funkar väl vissa också. Jag är inte den som vänder ryggen till människor som jag brytt mig mycket om hur lätt som helst, men just nu orkar jag bara inte.
hahah måste bara tillägga en sak, mina hörlurar funkar inte till datan, det är såna dära trådlösa, och även fast dom inte funkat i typ 3 dagar (rocki, ozzi, vad har ni gjort?) så sätter jag endå på mig dom Varje gång jag sätter mig vid datan och har på mig dom under hela tiden jag sitter vid datan, även fast jag inte lyssnar på något, det är en vana! Med tanke på vanor måste jag även införskaffa mig ett gymkort, det var ett nyårslöfte, och dom måste man ju hålla?

Nej john blund tar en sväng förbi snart.. sov gott på er anonyma människor.

/m




Kommentarer
U

Ring mig imorn efter jobbet love, vi hittar på nått! :)
M.v.h. din bästis, U under taket!
(Karlsson på taket) haha druckit lite = konstig humor ^^

2008-01-12 @ 00:01:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0