årets..

citat: "neee.. alltså.. helst inte" alt. "jag vill bara ta en mensklump och gnida i ditt ansikte"
kommentar: första citatet har gett mig mycket skratt, det andra, vilken jävla dåre kommer ens på något sånt?!
trekant: malin andersson, sarah, dingo
kommentar: ni lyckades fan bra!
fingerfest: 3 av mina käraste damer
kommentar: har fan ingen kommentar, filma nästa gång?
felsurr: "är mörkas sperma vit?"
kommentar: tänk vännen innan du öppnar munnen, tänk. haha
fest: jävligt oklar, kanske kaosfest i bby
kommentar: surt att ge årets fest dit, men vi hade jävligt kul
oväntade bråk: ellinor och malin
kommentar: som sagt, jävligt oväntat.
serie: heroes
kommentar: behövs inte
resa: damernas bulgarien
kommentar: kommenterar den gör ni bäst själva
sjukaste: limoresa till norge
kommentar: hamnade dock bara utanför strömstad, men paniken!!
bästa dag: maddes systers student
kommentar: dagen hade allt!
framgång: SM-GULDET!!
kommentar: kommentarer överflödar
hemsida: youtube
kommentar: hemsidan har allt!!
sms-buddy: min käraste R
kommentar: behövs det
buss: swebus
kommentar: varför spränger man inte skiten i luften?
melodifestivallåt: cara mia
kommentar: den gjorde valborg lite bättre
spottloska: malin nordhs
kommentar: träffar du någon gång rätt?
missbruk: sex, drugs and alcohol
kommentar: det gör livet lite bätte, och i "drugs" räknar jag med mina käraste cancerpinnar
bakslag: "den här biljetten är bokad för imorgon"
kommentar: .....
motion: sex alt. springa till bussen
kommentar: har någon av damerna varit bättre?
fylla: hemma hos nicole mandin
kommentar: malin&jag delar på en 4.5, en 7.0 och 5cm sprit. båda spyr
missbrukade ord: sjukt
kommentar: är det någon som inte använt det i en konversation?
celibat: malin, min käraste
kommentar: vad fan har du gjort??
kändis: Tommy Lee
kommentar: när ska vi knulla?
sjukaste sexställe: buss
kommentar: talar för sig själv


Kommentarer
U

herregud.. :D

2008-01-08 @ 23:20:41
URL: http://www.nnina.blogg.se
malin

fan nea svikare, vi skulle göra den tillsammans!

2008-01-09 @ 09:09:11
URL: http://mvn,blogg.se
linnea,

men du har förfan varit försvunnen. lägg till saker bara? ;)

2008-01-09 @ 12:04:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0