130dgr

jag har varit borta ett tag..jag vet, har hållt mig hemma och skitit i att blogga av olika anledningar.
Idag börjar skolan 12.35 med svenska och sen projekt och företag..usch säger jag bara! efter det jobbar jag 17-21.45 , precis så att jag inte får någon rast. kuljul! Tänkte säga grattis i efterskott till Jonna som fyllde 19 igår, glömde helt bort det tjejen, förlåt!, ellinor fyller 18 om 2 dagar, hoho. sjukt, kommer fortfarande ihåg när du var 14, känns som igår. snart så snart ska vi även boka thailand resan, så jävla skönt, runt den 22 maj åker vi iväg iaf, och jävlar var jag ska vara i skolan och vara duktig nu så inte alla betyg rasar..ska även jobba som en idiot för att få ihop mycket pengar. Nej nu ska jag gå till pillan som sitter i mitt rum och säkert kollar på tv..

Hörs&störs
/m


Kommentarer
j

fy dig :(

2008-01-13 @ 23:26:04
URL: http://jonnnaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0