1 jan 2008

     Hej på er ni som säkert är jätte pigga,glada och inte alls bakis sen igår? det var ju som sagt amatörenas afton, och inget annat..jag har legat hemma sjuk i 5 dagar nu,
mitt nyår firades hemma med mamma, i min allra skönaste mjukiskläder, osminkad och inte alls fixat hår..jag kunde nog inte haft det bättre, seriöst!
Bättre än att stå i jakan/viksjö/kallhäll you name it på 12 slaget och ba "öh vad fan gör vi här" förstår inte varför man alltid längtar så mycket till nyår, det är inget speciellt förutom att det är sista dagen på året och nästan 80%av alla ungdomar dricker sig hejdlöst fulla, nödvändigt?
föräldrarna är hemma och är oroliga att deras stackars små barn ska få en raket på sig, och inte kunna fira mer. Det hände faktiskt en tjejkompis pojkvän år 2004, hans kulle "bara" gå fram och kolla varför den inte smällde av, det var en sån där stor bomb eller vad dom heter, helt plötsligt smällde den av, och han blev bara 17. Om du läser det här Carro så gott nytt år på dig gumman, saknar dig.
Iaf jag hade ett bra nyår, hade ni?






megan fox's tatuering, kunde nog inte bli snyggare
"there once was a litte girl who never knew love untill a boy broke her HEART"

/m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0