om allt och ingenting

ååååååååååååååkej folket, dags att börja bli lite aktiva i den här bloggen igen antar jag?
Eftersom linnéa inte orkar dra igång allt får jag göra det. punkt
Veckan som varit har gått fort,  var  inte i skolan i Tisdags men att det är fredag imorn tycker jag är helt sjukt. I helgen ska jag jobba, men vet ej än om jag ska ut eller vad jag ska göra, och Madeleine!! har äntligen kommit hem från Malta, ingen kunde vara gladare än jag! Idag spenderades dagen i viksjö med killarna..och jonas med sina bling -internt-
Ska ta ut min p-stav imorn också..är lite nervös med tanke på alla andra som tagit ut den säger att det gjort jätteont, med andra ord är dom dåliga på att ta ut p-stavar på um i järfälla, experience någon? Fan jag har glömt det här, känner mig som om jag skriver ett dagboksinlägg i dagboken man hade i yngre år.
Men skolan är fan okej än så länge, det kommer väl..en tjej i pararellklassen får en liten son i januari, helt sjukt galet roligt :D

Höst/vinter snart och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill fokusera på skolan hela det här sista året, jag vet inte vad jag vill eller någonting. får ta mig en funderare där också. utomlands höstlovet, pappa höstlovet, hemma höstlovet? lutar åt mitten, tro det eller ej mina vänner.
Pappa&Co har köpt villa och hästar, det kan ju inte bli bättre faktiskt!!! längtar tills vintern kommer, så kan man rida ute i snön när det är lagom varmt ute och tö snö...fuck vad jag längtar ska ni veta. och jag kan inte ens rida, men jag kunde, jag får lära om mig på nytt.

Sovdags nu..bjuder på en för bra låt.



/m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0