fnizzzz

kom ju hem från portugal för en vecka och en dag sen. dagen jag kom hem blev det genast pg och sedan begav jag, ida och pills oss till vår gamla vän micke. var väl inte riktigt det jag väntat mig men det avslutades som en någorlunda trevlig kväll. dagen därpå intog vi villan och alla utom jag&ida rörde sig mot stan. vi gick och mötte lite folk på pg och sen efter frrrrruktansvärt många om och men begav vi oss tillslut till hby.
hemfärden dagen efter var nog bland dom värsta minutrarna i mitt liv då min mage inte var med mig.
blev säng liggande en vecka efter den helgen.
eller gick på bio med några gamla vänner i måndags, och sen med christoffer i tisdags.
förövrigt lämnade jag inte huset fören det var dags för skola på fredagen. haha
igår blev det pg/mp där dom flesta nog var på lyset! haha så kul på ngt sätt och vara med fulla människor när man själv e nykter, dom e liksom aaa, jag vet inte. haha
aaa det var min vecka tjaaaaaaaaaaaaaaah

JUST DANCE!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0