what up thug?!

ikväll ska jag dricka, jag ska nog bli det största drägget stockholm har skådat, förstår ni hur illa jag planerar att det ska bli? sen ska jag gå hem till R och vara skitjobbig. som payback för inatt. muhaha.
jag är jävligt rastlös. sen hoppas jag på att malin ska följa med ikväll!!!
elli är nog största sopan. hon tror hon ska vinna biljetter till BSB. och vill ni veta vad åsnans fråga skulle vara fråga skulle vara? "kommer mina barn att få uppleva eran musik?" foh real!!!!
funderar på att hoppa in i duschen, sen bege mig till stääääket. ska inviga min rosa klänning idag :D
får värsta sillistuttar i den, så måste försöka hitta en lösning så det ser normalt ut. för jag e liksom inte speciellt stor, och ser inte bra ut med sånna tuttar som jag får i den.

du är så söt så man vill stoppa dig i ett påskägg, sötis ;D



så pigg ska jag vara ikväll


Kommentarer
elli

det ser ju lovande ut om du ska vara så pigg!!
tack för att du sågar mig!!!! jag kommer vinna och träffa dom, och det kommer vara värre än när jag träffa ljungberg!

2008-04-05 @ 15:22:03
URL: http://dome.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0