what a feeling

Nej nu är det dags att börja köra den här bloggen lite mer seriöst känner jag.
Uppdateringar oftare och roligare saker att läsa om (kommer fortfarande tjata om min thailandresa dock)
I helgen är det jobb men ska försöka byta bort eller ta bort mitt pass på söndag, det händer en viktig grej då så ska prata med cheferna imorn, hoppas dom förtstår iaf.
Just nu sitter jag och printar ut min/pilland biljett till thailand haha..känn på den ni!
Måste ta mig till H&M imorn och kolla om jag kan lämna in mina byxor där och byta till en annan strl. bara, tack för tipset camilla. hahah kom och tänka på en sak, nu hör jag linnéas röst i mitt huvud..OMG TACK SÅ MYCKET. *internt*  Jag har blivit kär i en klänning och ett par byxor från MQ, dom är så himlma fina!
Nu fick jag även ett samtal från linnéa att hon kommer hit snart, det var på tiden med tanke på att hon skulle åkt hem till mig dierekt efter skolan.

/m,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0