utgång på ingång

Igår vart det iallafall utgång med  linnéa&victoria. Stället var helt okej, men inte bartenderna där uppe, usch hyser agg mot dom förevigt nu. Kvällen annars var ganska roligt, linnéa tappade sitt kort som sagt, det sög. Pengarna tog ju slut på nästan en gång. Träffade lite gamla vänner/arbetskamrater så det var ju faktiskt roligt!
Idag var det the day med stort D. Det gick bra iaf men jag var ganska nervös innan. Får se hur allt blir nu.
Mina pengar är slut och det är löning om 3veckor, känns inte okej ska ni veta.
Näst nästa onsdag är det p-fest, hoho vad jag ser fram emot den :) Skulle även jobbat 9.45-19 idag men fixade så jag fick hela dagen ledigt..vaknade först halv 11 då V ringer och väcker mig sen somnade jag om och vaknade halv 2 och DET var längesen mina vänner. Jag har legat och kollat på Prison Break större delen av kvällen och det är så bra så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Nu kom mamma he, dags för lite quality time!

Puss på er

/m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0