tjulululu

idag när jag och elli var ute och gick hände en väldigt rolig sak, eller vi tyckte det var roligt. vi gick vid lund så var det några som spelade fotboll så sa elli: vi känner ingen av dom där va? så svara jag: nee, eller vafan det ser ut som fredde.... aa för det där e tommy berg iaf. elli: haha där står någon i bara kallsonger. jag: hahaha det e ju för fan rickard. sen visade det sig att det var hela packet som spelade. men det roliga var att vi inte kände igen nååågon. haha.
igår så blev jag och en tönt från stäket bjudna på middag för två på jakobs hörna. haha, dock så hade vi alla i rummet mot oss med tanke på att ALLA, utom svullo-paret, konstant glodde. men det var naaajs.
jag fick en hel kyckling, dom tyckte väl att jag såg ut som någon som åt för mkt?! sen blev jag tvingad med kniv till stäket av den där tönten som jag tvingades äta middag med....
hej.... aaa hörru vänta
hej.. hej, aha.. det var du, vänta så kommer martin

hahahaha


tönt från stäket


Kommentarer
hemlig beundrare

oj vilken fin tjej ;)

2008-04-22 @ 22:49:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0