sooommmaaar

Idag har jag och pillan betalat hela thailandresan.. om dryga 50dagar sitter vi på planet. Jag kan inte vänta tills dess, kan ni? Efter banken var vi i centrum sen gick vi ut i satte oss i solen, sen gick vi till en bänk vid henne och sa tt och solade lyssnade på musik och pratade bara, det känns verkligen som att sommaren är på väg nu.
Efter suttit ute i 1timme kanske gick vi hem till henne, åt kladdkaka&glass och glassade mer i solen på hennes balkong, vi satt i linne/t-shirt och svettade ihjäl typ.. sommaren är verkligen to die for!
I helgen var det tjejmiddag hos linnéa med nästan alla tjejer..var roligt att träffa alla igen, var ett tag sen. Det besämdes för utgång och vi fixade allt osv, det blev PG/MP, det var helt okej men inget speciellt..roligt bara att alla kunde följa med (: Fick 45min sömn sen skulle jag upp och jobba, kom dock en timme sent..haha slet på stora och klockan slog äntligen 16. Jag somnade vid ungefär 6 på kvällen och vaknade 10 nästa morgon, att sova så länge var himmelskt ska ni veta. På torsdag ska jag ha mitt samtal med the big boss..jag är liiiite nervös men ser endå fram emot det för finns massa saker jag vill ta upp med honom.
Jag är fan hungrig nu och pillan&hennes mam står i köket och lagar mat, lax&potatis med ngn sås står på menyn.
Ska kolla tv nu :)

/ malin

image133


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0