som sanden i timglaset..

12.50 är det våra bästa år, den serien är så jäkla bra..och jag tror jag är den enda i hela sverige som tycker det :p
Serien i sig har hållt på i över 40 år eller var det 50? Det är sjukt. Det är så spännande nu så jag inte vet vart jag ska ta vägen..i like it.
Tänkte klicka hem lite kläder från ellos men ångrade mig i sista sek. Vill veta vad jag får i lön innan eftersom i stort sätt allt går till thailand som det bara är 45 dagar kvar till nu :D. På onsdag är det det P-fest. nästa roliga sak är väl Urans studentskiva, efter det fyller sanela 18 efter det blir det thailand..dagarna bara rinner iväg :)
Mitt hår har även börjat väx ut igen, skööönt..trivs inte i såhär kort ska jag berätta för er.
Nej nu ska jag kolla klart på providence laga nudlar sen kolla tv, duscha sen all work work, var ett tag sen nu så det ska bli kul :D

Puss/ M

  
image148


Kommentarer
elli

jag gillare, man fastnar verkligen för den!!!!
sjuka dagar ligger man där och chillar ;D

2008-04-11 @ 17:32:13
URL: http://dome.blogg.se
Nina

nej fyfan vad bra, du som trodde att du skulle få betala MASSOR tillbaka kommer jag ihåg att du berättade. jag får tillbaka typ 2500 :) fett glad också :D

2008-04-11 @ 23:19:26
URL: http://www.nnina.blogg.se
j

haha du är inte ensam om att kolla på våra bästa år gullis. Fast det är så jäääävla segt. Om man inte har kollat på flera månader så hänger man fortfarande med. sinnes

2008-04-12 @ 12:19:31
URL: http://jonnnaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0