skoola

Sitter just nu i skolan och håller på att gör aklart om våran studentskiva sak, jag är så taggad att jag bara vill gå i 3an nu nu nuuuuu. Ska möta upp kollegan linnéa sen och dra mot kallhäll och kolla på någån skräckfilm som hette "P2" en tjej som blir inlåst i ett garage med en psykopat..?!
Imorn är det jobb + 2 möten som står på schemat, jag måste även finns mig tiden att inhandla alla godsaker vi ska ha med vårat projekt. Folket anländer nästa vecka, kul ska det bli!
Jag måste även handla jobbskor då dom tjatat på mig en längre period, svårt det där.
Igår såg jag även filmen "27 dresses" Jag tyckte den var jättebra, förutsägbar film men endå mysig :)
Nu ska jag faktiskt fortsätta med mitt arbete

/m


Kommentarer
j

heja heja :D

haha ja, gör det gullegrisen

2008-04-02 @ 18:56:59
URL: http://jonnnaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0