mjaau

haha, min mamma ville inte ge mig pengar, hon tycker jag har spenderat för mkt den här månaden. dont understand.. så <333333333333 FARMOOOOR!!! och farfar!
i måndags när vi var och kollade på fotboll på emils, alltså ni kan inte gissa vem som satt bakom mig!! martin dahlin! det var sjukt. haha som ni kanske förstod på det som står där uppe e jag broke, så igår när jag, backlund och robban skulle äta på daisys så DELADE jag och robban på en korv, och då hade vi tiggt 2kr av en somalie från rinkeby. haha alltså det hela var så komiskt. jag gillar vädret. jag gillade inte vädret igår när jag och elli var ute och gick, aldrig varit blötare.
det ryktas om bartömning på MP i helgen, så min vän ellinor, tidigare nämnd i bloggen som hjärnan, kom på den briljanta idén om att vi ska ringa och fråga. haha alltså. aaa.. "ööhm, tja, ööh stämmer det att det e bartömning på fredag eller..? aha aa tänkte bara kolla eftersom jag har läst det på en lapp inne hos er när jag har varit där dom senaste helgerna sen jag fyllde 18.. aa precis ellinor, liten kort hår. haha aa men vi ses väl på fredag..... aa kommer förmodligen på lördag också"



Kommentarer
victoria

det är lite roligt faktiskt för att nea har ingen facebook och går därför in på andras facebook för att spela elr kolla bilder..
sen så har hon sen ett bra tag tillbaka myglat in sig på malins blogg vilket gjorde att dom nu delar på den ;D elr har jag fel??

funderat på att skaffa något eget nea eller vågar du inte det ;)

2008-04-16 @ 19:28:16
linnea,

haha, bloggen orkar jag inte hålla igång själv och facebook kan lika gärna avgå :)

2008-04-17 @ 18:21:14
malin

okej bra då byter jag lösen på ansiktsboken då nea så du inte kan gå in där längre eftersom det kan avgå
:p

2008-04-17 @ 23:07:52
URL: http://mvn.blogg.se
U

NEJ! Nea får inte avgå, nån måste lägga in feta gangsta låtar ffs! ;D

2008-04-18 @ 00:29:25
linnea,

haha nej för jag gillar spelen!

2008-04-18 @ 17:42:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0