kära er

hoho hittade 2 bilder på Ninas blogg frånd igår..haha det var verkligen en lyckad fest/kväll.
Vi vid det roliga bordet som nina säger hade iaf det hahah. Det där med hashbrown var iaf kul, fan det är massa saker jag glömt bort som jag kom på idag, En sak gör att jag vill bara gräva ner mig, men det ska vi inte skriva om här..pssst. tell you later Nina!
Haha på första bilden sjunger iaf Junior kareoke med mig  och natta i bakrunden?
Andra bilden är Lucho, jag, cattiz och Nina haha vems arm det är vet jag  tyvärr inte, kan återkomma men den infon sen.Hhaha en av kvällarnas höjdpunkter enligt mig själv var iaf när någon skulle gå eller något. då sjöng en
"pa da pa pa pa" och vad svarade vi andra, om inte "I'm Lovin it" haha fan bra sjuka människor det finns.
Nej nu ska jag jaga mer bilder från igår..vi hörs hurrni?

Malin


pst..kan inte lägga upp bilderna men gå in på nnina.blogg.se vet jag :]


Kommentarer
Ullis

De e jag som har tagit dom, haha! :P
De e Mikas arm ;)

2008-04-17 @ 22:42:33
URL: http://www.inmyway.blogg.se
Nina

HAHA jag tror nästan jag vet vad den där saken är!!! :D

2008-04-18 @ 13:57:35
URL: http://www.nnina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0