it's a new thing

sitter just nu hos pillan och kollar på "våra bästa år" haha älskar det programmet, verkar vara fler än jag som gör det!  Igårkväll satt jag och pillan och kämpade med ett tv spel från 16-22 självklart laggar det när vi är i slutet och går inte att spela, pillan ofrrar sig och börjar om spelet från börjar, för att kolla om det blir samma sak, och självklart blev det det. IRRITERANDE! kollad också på Anna Phil på 4an, nu är det fan spännande hur det blir med henne, älskar polis serier, kanske är för att jag själv vill bli polis, men det är så bra iaf..
Idag ska jag jobba 3 timmar, bokade det passet själv igårkväll, det är ingennting igentligen men det är roliga som jobbar så 3timmar sitter lagomt bra.
Nu ska jag fortsätta göra iordning mig.
Puss/m


Kommentarer
elli

malin styr upp leggggg till på fredag!!!

2008-04-15 @ 20:46:49
URL: http://dome.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0