irriterande

gick upp, skulle till skolan..så har vi ingen skola. Så nu är vi lediga idag och imorn, extra lång helg vilket som är jätte skönt. Mindre skönt att gå upp och känna sig duktig för ingenting..Sitter just nu hemma hos pillan, hon ligger och sover, jag skulle kolla på våra bästa år när jag ser att det är en repris..nya avsnittet kanske går runt 12 tiden? det är iallafall hur bra som helst. Har jobbat öppning båda dagarna i helgen..har itne vart så himmla jobbigt faktiskt, har fått hoppa mellan kassa-kök så det har itne vart lika jobbigt som det brukar vara.
jag längtar tills lönen kommer, jag vill handla saker, har inte gjort det på jättelänge, har hållt på mina 400kr som jag hittade i en gammal jacka länge, känner mig duktig ;) haha.
Häromnatten drömde jag att jag skulle tatuera mig, det var min idrottslärare i skolan som sklle göra det haha. Och för att det skulle känas mindre så gjorde ag 2st pericingar mitt i magen, förstår ni hur jag menar? haha Jag tatuerade typ ett träd vid en solnnedgång haha det var iallafall jättefint, jag minns inte bilden exakt hur den var, men det var iallafall fint. Varje gång jag har drömt att jag tatuerat mig, (vilket jag gjort ofta på sista tiden)kommer jag aldrig ihåg hur som ser ut när jag vaknar på morgonen. och igår när jag kollade på Miami Ink, var Lloyd Banks med, han skulle tatuera sin Rotten Appel tatuering hos Chris Garver, visste fan inte att han gjort den där, otroligt snygg blev den iaf. Dom är så jäkla duktiga där.
Jag tror jag väntar tills min 18års dag och göra dom tatueringarna jag vill göra, jag är ju inte helt säker på alla saker ajg vill göra än, och när man är 18 har man möjligheten att göra den vart som helst..East street är ju äckligt duktiga, en tjej på jobbet ska göra sin där snart, får se hur hennes blir, och vad hon säger om dom osv :)
På onsdag är det p-fest, vet inte vad jag ska ha på mig, Några ska ha klänningar typ, men det är inte riiiiktigt min stil så får se vad jag tar på mig, kul ska det bli iaf :D
Nu ska jag göra lite nyttigare saker..långt inlägg blev det också haha hoppas ni orkat läsa

Puss på er.

/image149
image150


Kommentarer
Ida

a jag såg också när dom gjorde den där tatueringen på honom. 7 timmar i sträck och vart inte ens helt klara! hur fan orkar man det :P

2008-04-14 @ 14:32:06
URL: http://idaahagstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0