fullt ös - medvetslös

..så känner jag mig ungefär nu. Den här veckan har vart fullspäckat med saker varenda dag.
Har haft skola 8-21 ungefär. Och då pratar vi inte bara om att sitta och softa. Har vart elever här från spaniel,polen,belgien och estland hela den här veckan, vårat uppdrag var att underhålla dom. Igår var vi hos pillan och hade spel kväll. Haha Guitar hero var inte det lättaste.. Att lära 2 spanjorer "två laxar i en lax ask" var otroligt underhållande har en film på det på mobilen, kan se om jag kan försöka lägga upp den.
Den här veckan har iallafall vart otroligt rolig men hård..har kommit lite folk i klassen mycket närmare och det har vart skönt att vara fri från skolan i en vecka. Idag var vi på Vasa museét, skansen sen opera huset. Jag ska fan börja gå på opera jag tyckte det var jätte fascinerande, vuxen poäng där!
Nej nu håller jag på att somna ihjäl mig hörs imorn.

m to tha alin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0