diamonds are forever

Jag har lyckats roffa åt mig lite läsare och kommentar, hey ho here we go :)!
Jobbet idag gick helt okej..hade inte mitt medarbetarsamtal..stor besvikelse. Det gör mig inte ett dugg förvånad av att E&C hade glömt prata ihop med varandra hur dom skulle lösa mitt mgm möte på 15 min.
Skippade mötet med C, vi skulle ta det en annan dag.. undra när den dagen är kommen.
Skrev även ett prov om alla grundkunskaper, inte sådär jättesvårt men det var 2 frågor jag ännu inte kunde, kuggar jag skjuter jag mig själv...nästan.
Megan fox verkar iallafall vara snyggast av henne/alba, i like it!
Jag är så fattig nu resten av månaden och jag som ville inhandla en ny väska. blä.
Jag drömmer om thailand, jag tänker på thailand jag infinner mig själv i thailand..dagen med stort D börjar närma mig :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ÄLSKAR även att våren/sommaren kommer, innan jobbet satt några ute i solen och pratade skit och bara njöt, det är såhär det ska vara, förutom att det var så jäkla varmt inne på jobbet usch, fruktar inför sommaren.
Nej nu ska jag lägga mig i sängen och plugga lite historia, bjuder på min favorit reklam som jag säkert sett 1000gånger på youtube :)




/ em to tha v to tha en


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0