befjuttad

Själv vaknade jag nyss, har tagit en liten nap som man brukar kalla det. Hade fått sms från sandra som frågade om jag ville med henne och C och spela kubb, det är äkta sommar. tror nog att dom är klara nu iofs, kanske ska ringa och fråga? det är så mysigt med kubb, dom här dagaran har varit mysiga, ligga och steka i solen är aldrig fel.
På fredag är det lön = handla!!! har sett massa saker jag vill ha genom hemsidor och allt möjligt.
Imorn har jag 1lektion sen blir det sola, myspys sen jobbar jag tors-söndag. suck.
Måste tipsa er om en bra låt sötisar den heter Goodbye my alomost lover, äh lägger in låten från youtube så underlättar det kanske? hittade den från Jonnas blogg, jag är kär.

Malin
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0