all on the floor

Har nyss deklarerat och känner mig superduktig haha kommer bli saftigt när dom kommer kommer in lagom tid tills midsommar och min 18års dag! Om 2 timmar ska jag börja röra mig mot jobbet, är så otaggad på att jobba nu så det finns inte, nina är ledig i typ 2veckor, och är liiite avundsjuk på henne.
Sex and the city har börjar igen har väl ingen missat? älskar den serien och satt spänd frmaför tv'n 22.25 igår, tror faktiskt inte jag hade sett det avsnittet konstigt nog :s JUSTE såg nyss våra bästa år, guuuuud vad bra det är så himmla spännande haha!
Häromdagen pratade vi om sommarplågor, nu pratar vi låtar folk. Vissa gissade på låten "bubbly"
andra mange schmidt osvosv, jag vet faktiskt inte vilket jag tror, jag tror att det är en låt som ännu
inte kommit ut än, hatar dom där låtarna, alla är lika dåliga.  Det är najs att det är fint väder ute igår låg jag ute och solade med pillan jättelänge, vi blev röda om kinderna och fick lite färg på kroppen, love it!
Ryktas att det ska bli kallt ti helgen..morr..

Nu ska jag hoppa in i duschen,
men först, vilket låt tror NI blir sommarplågan det här året?
Malin


Kommentarer
Julia

men jaaa vi kirrar present imorn ? :D:D
för blir roligare om det är från båda julle och mallis liksoooooom PUSS

2008-04-24 @ 22:04:01
URL: http://juuulias.blogg.se
Nina

om det är till någon tröst börjar jag klockan 10 dagen efter valborg!! :P haha

jobbar du då?

2008-04-25 @ 00:13:43
URL: http://www.nnina.blogg.se
j

det är nya avsnitt av sex and the city. kanske därför du inte sett de förr ;)

2008-04-27 @ 22:17:05
URL: http://jonnnaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0