yes sir

Jag funderar på om jag ska tatuera in ett V och ett N till i nacken så att det står MVN neråt
sen under det ska det stå ett latinskt citat, vilket vet jag inte än eftersom det finns så många, och jag vill att det ska vara ett som betyder något. Mitt M måste iallafall fyllas i, det har blekts som en jag vet inte vad, men jag tror iaf att det blir fint om jag gör som jag tänkt och citatet ska vara i en speciell kursiv stil. Men jag måste vara helt säker.
Isånnafall gör jag det den här månaden när lönen kommer. måste prata med el mami också och öra vad hon tycker om det. På tal om något helt annat så är det ganska tråkigt att man alltid läser samma bloggar. Det är ungefär 6-7 bloggar som jag läser varje dag, går in flera gånger och ser om dom uppdaterar. Men sen tänker jag "Nej nu ska jag hitta en ny blogg och börja läsa" men så går man in på någon så verkar det vara helt jävla meningslös, jag tycker inte om bloggar som skriver om mode&skönhet och allt som hör till. Jag läser mer personliga bloggar, där det iaf står nånting vettigt, och inte visar "dagens outfit" och vart dom vart den personen var och fikade osvosv. who cares? aa uppenbarligen gör folk det eftersom det oftast är dom bloggarna som har mest besökare..sjukt. Jag är en riktig bloggnörd iaf.
 
www.denize.blogg.se
 www.mikaelawigert.blogg.se
www.ungmamma15.blogg.se
 www.blondinbella.blogg.se
 www.lisasandberg.blogg.se
 sen jonnas blogg som jag inte kan stava utantill haha :p


Kommentarer
j

jonnnaa.blogg.se din fjant :] blev iaf hedrar över att jag får vara med i din blogg, hihi. puss på dig sötnos.

2007-10-15 @ 21:36:13
URL: http://jonnnaa.blogg.se
m

haha ja men det är bara massa N' och massa A känns det som haha :D of course sweeeeetyyyy :)

2007-10-15 @ 22:08:16
URL: http://mvn.blogg.se
J

äsch. så komplicerat är det inte ;D

2007-10-16 @ 18:16:25
URL: http://jonnnaa.blogg.se
Lisa

YEAH!!!! ;D

2007-10-19 @ 16:05:49
URL: http://lisasandberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0