tillbaka!

tjaah! hemma nu :) var faktist jäävligt skönt och komma bort ett tag, trots att det faktist david och åkte med så var det en lugn helg utan bråk och gnabb mellan mig och david. vi kom oväntat bra överens utom in på sov timmarna när david började grina om att det var för varmt och "vafaaan ska du ut o röka för?!", "häääär, JAG VILL HA DEN DÄR KUDDEN!" haha nej men david har varit snäll. utom när han har tagit min mobil. vi har tittat på film, fiskat (fick ingenting :( ), tagit upp båten, sågat och massa bra saker. utom david som har druckit öl sen på kvällen trots rehab! jag och david har kommit fram till att vi e nog som ett gammalt giftpar, sånna där som e så trötta på varandra att dom e beredda att strypa varandra i sömnen men när det andra ligger där och sover oskyldigt så inser man att man tycker trots allt om varandra. hahah ni skulle ha hört vårat samtal igår innan sömnen skulle ta över:
david: älskling, vill du kanske...?
nea: neeeeeeeej!
david: *lite ledsen* aa jo förstod det.
nea: jaja okej, en snabbis men väck mig fan inte!!

hahah, vi tyckte vi var väldigt roliga! sen hängde david upp min bh som en jaktsovinir på väggen och när pappa lennart gick in där fick vi en klump i magen av skam. hahaha
när jag kom hem rusade jag genast till toaletten, neej inte för att jag skäms för david utan för att det där med dass e fan inte min grej.
juste, imorse runt halv 12 kanske, så ringer skonken, DYNGRAK påväg hem från någon fest i danderyd. hahaha vi fick oss ett gott skratt åt honom :) nej nu ska jag ner och äta kladdkaka med mami
CIAO!


Kommentarer
m

and you have been missed..

min eng är dock inte så ok! ärelungt?

2007-10-21 @ 19:03:05
URL: http://mvn.blogg.se
linnea,

chaaaa, jo men aa. det e det nog..

2007-10-22 @ 15:27:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0