till malin

du är ju dum i huvudet, helt seriöst. nej nu blir jag arg.
jag åker inte till thailand, jag ger inte upp någonting för det.
och hela tanken att åka till thailand känns lika behaglig som en finne i röven!
nej, avgå bara. tror iofs inte att jag kommer ngnstans över nyår
för ska till åre med david osv först, sen egypten med madde.
och du kanske vill jobba på donken resten av livet och skiter i skolan,
men jag tänker inte ha gått om ett år och gå ut med pissbetyg!
sen självklart lockar thailand mer än skolan, men jag kan inte skita
i skolan, jag får inte, pappa skulle aldrig betala den resan då.
så hittar du ngnting mer vettigt malin, så jag står bakom dig
i kön på arlanda, men det där är förbannat luddigt.



Kommentarer
malin

jag orkar inte skriva en inlägg, för min del blir det en kommentar ´vem var det som satt i dig i somras och sa "aa nej fy fan vad kul och åka till thailand" ja inte var det jag iaf ;D kolla du ändrar dig hela tiden, tänk så hade alla velat dra till G.C så säger du ba "nej jag bestämde med david och dom typ..igår att jag ska till åre med dom"
jag kokar på dig just nu.
Vad har mitt jobb med den här resan att göra? eller aa vänta vänta jag har iaf ett jobb :) vem är det som är dum i huvudet?! jag har sagt det tusen gånger, du eller madde behöver inte följa med, men jag ska till thailand iaf!

2007-10-08 @ 11:23:45
linnea,

men liksom när ska vi till thailand hade du tänkt?
ditt jobb kom med när du började säga att man kan skita i skolan när man åker, nej jag kan inte det. är det inet bättre att vi drar på en resa alla ist?

2007-10-08 @ 17:45:24
linnea,

ja jag ändrar mig :p jag ändrar mig alltid kring allt. jag är inte en person som vill samma sak speciellt länge eftersom jag tröttnar redan på tanken oftast.
och snacka inte om att "du iaf har ett jobb", för det hade jag också. men kistan paaaaalla inte jobba kvar. det här var ett litet ps bara :p

2007-10-08 @ 17:47:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0