till linnéa och alla andra

för det första, linnéa du måste skriva när det är du som lägger in fula bilder som på
senaste inlägget, folk kan ju tro att jag hejar på änglarna?
Haha okej följ inte med då, men jag tänker dra till thailand iaf, som sagt..även fast det blir själv
jag kan inte heller ta ledigt från skolan, men det känns som jag inte bryr mig, skola eller 1-2 veckor Thailand?
Jaa du är trött på sverige jävla nyår för vi gör SÅ JÄVLA TRåkiga saker, vi utnyttjar inte situationen.

Jag ska fira nyår i Sverige, även om det blir utan dig och mads PUNKT SLUT. Haha åh vad jag älskar att vi tycker så olika om vissa saker, det är därför jag älskar dig så mycket :)

Nu till några helt andra saker..
under helgen har jag jobbat &festat, i fredags var vi hoss mimmi eller mikaela som hon blev döpt till.
Där hävde jag i mig öl som aldrig förr och folk sa under kvällen "du som inte ens tycker om öl"
öl har aldrrg smakat godare än den kvällen...jag NJÖT!
Jag trodde jag skulle vara ledig idag, det var planerat så med söta Josefin kunde inte ta min tid.
Lika bra nästan för det gick otroligt bra idag på jobbet och det var riktigt roligt att jobba, som sagt mina arbetskamrater är bäst :)
Nu väntas en ny vecka, men det kommer gå över lika snabbt som den kom, sen är det återigen helg :]
Nu ska jag fråga bror min om han kan laga mat till mig för jag har faktiskt jobbat idag är är trött..

:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0