söndag

Lovet är här och det ska bli så skönt att slippa skolan, dock ska jag jobba fram tills på onsdag.
På fredag blir det kryssning vilket som kommer bli sjukt kul!
idag åkte jag in till stan med pillan och madde, skulle möta ida med hon drog när vi kom, hon åkte in ett bra tag före oss..vi bestämde oss för att vi skulle splea bingolotto ikväll..haha sen satt man där med pillan mamma&mormor, madde vann 100kr, vi andra..inte ett smack! Jag rä grymt trött och har kollat runt på folks bloggar..tråkigt liv. Jag kollade mina tider i november till min fasa såg jag att jag började 7.00 - 15.00 både lördag OCH söndag de 10-11/11, jag måste nästan prata med min chef och säga att det gååååår inte, eftersom jag går ut på praktik nu efter lovet och kommer sannerligen börja 7-8 varje morgon och laga mat/servera fram tills 15-16, känns som helgen kommer vara efterlängtat stort då, då det är det enda tillfället jag kommer få sova ut.
Det här lovet kommer iaf gå till att sova tänkte jag nästan..men jag börjar 9.45 imorn & tisdag, typ 10 på onsdag, sen är jag ledig tors-sönd. och fred-lörd är kryssningen! Nu till någon helt annat..som alla nog redan vet tog änglarna guld, linnéa kan nog inte vara gladare och ajg lovar att det snart kommer ett inlägg där hon sågar oss AIK'are som är hennes vänner...Nu måste jag rota lite i mormors kyl och slänga ihop en matlada tills imorn.
jag trodde jag jobbade 4 timmar..nej men jag börjar 9.45 och slutar 18.45 imorn, jag lovar att odom myglar med tidrna och förlänger dom utan att säga något? haha.

let me upgrade U...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0