söndag kväll

Jag är trött, trött i kroppen, trött i huvudet..allmänt trött bara! jag skulle varit ledig idag, skulle legat i sängen och kollat på massa filmer. Någon väcker mig 10.20 och säger
- "Malin, det är från Mcdonald's"  Jahapp, då blir det jobb idag då. 12-19 ville dom ha in mig, och jag skulle vart ledig. Det var tur iaf att det var en rolig dag på jobbet, som alltid ;)
Jag längtar så förbannat mycket till kryssningen med pillan + hennes släkt. Jag kommer tjata om det varje dag till vi åker, som jag gjorde med Bulgarien. Helgen förövrigt har varit helt ok. I Ifredags åkte jag hem till mimmi efter jobbet, kom dit vid 11 kanske? var där ett tag med trevligt folk, sen gick jag och Madeleine hem till en arbetskamrat där några satt och drack..det var trevligt, förutom att vi sov kanske 2timmar ock alla skulle åka till jobbet vid halv 9.
Jag blir aldrig bakis, men lördagen var fan jobbig måste jag säga.
Igår var det folk hemma hos Nicole men jag orkade inte åka dit, var trött sen dagen innan så vi åkte till Statioil och köpte godis sen hämtade vi mamma från jobbet sen blev det filmkväll för min skull.


jag tänkte ringa dig i fredags, och be dig komma ut och prata,eftersom du gick när jag skulle komma.. jag gjorde inte det, jag vill få några saker sagda(?) jag skulle inte vara dum, men inte för snäll..men jag ångrade mig. Tanken slog mig att det är du som ska ringa och säga saker inte jag, jag ska inte lägga ner tid på att få dig att prata med mig. hela situationen gör mig så trött i huvudet men jag väntar fortfarande...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0