rubrik

hm..samma folk måste gå in på min blogg 10 gånger per dag och kolla om jag uppdaterar
för det är alltid dubbelt så många sidvisningar som besökare, även fast besöks listan är otroligt låg haha.
Jag har vart duktig nu, jag jar skrivit en hel veckas matsedel med fisk,kött.soppa och veg rätter som vi har i läxa, sen även skrivit läslogg 2&halva 3 som vi också har. Har dock om Antiken kvar, det allra roligaste, usch jag är så trött i huvudet just nu så jag håller på att smälla av! men jag har bara mig själv att skylla..ska alltid skjuta upp allting till sista minut, idiot... Anyway..en tjejkompis dotter fyller 1år den 15oktober..det har redan gått ett helt år vilket som känns helt ofattbart..lägger in en bild på lilla cissi bara för det!
Min plastpappa kommer snart hem, han har vart och köpt playstation 3 när han kommer hem ska vi ha familjekväll! jag han och bror ska nörda oss med massa roliga spel, så nu ska jag gå ner och handla lite gott!


 cecilia


Kommentarer
j

haha, helt sjuk. Jag hade precis samma läxa tills idag. det där med att göra en egen meny för en hel vecka :D

2007-10-11 @ 18:36:04
URL: http://jonnnaa.blogg.se
j

svar: nejnej. man ska vara ute i god tid ;) fast jag får iofs pengar för mina betyg. men tror nog inte att jag kommer få MVG i allt haha.. nej jag ska ju inte det :( det blev alldeles för dyrt. Hur blev det med dina GC planer för nyår?

2007-10-11 @ 18:42:28
URL: http://jonnnaa.blogg.se
m

hhaha jag blir förvirrad, vet inte om jag ska svara på din kommentar här eller i din blogg, så jag gör både och ;D

helt stört iaf att vi hade exakt samma läxa med menyer haha :D

2007-10-11 @ 23:11:28
URL: http://mvn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0