rise n' shine

jag lever livet, jag mår bra! hade en satans rolig kväll igår, även fast jag inte gjorde något vettigt..
Taxi chaffisen som tog mig till skälby var den snällaste personen jag mött!!
Efter 5 giftemål hade han hittat sin perfekta tjej, dom lever lyckliga och har en dotter på 1.5år
Enligt honom skulle jag bli den bästa mamman i världen, tror jag också faktiskt :) Vart vi än är är det alltid jag som donar,fixar,trixa och städar undan.  (mina vänner förstår).
Lika roligt var ju faktiskt inte allt när jag vaknade imorse och mådde inte allt så bra.
Bussjävlen från barkarbystation åkte fel eller något, fick gå från järfälla kyrka till jobbet...ja det är långt!
Men nu ska inte vara sånna..jag är faktiskt ledig imorn och ikväll satsar jag på en ännu roligare kväll..
Linnéa är på väg till GBG med andreas, men hennes far hade bokat bussen på fel dag så nu får dom vänta tills 23.00 ikväll så dom skulle gå på bio "the kingdom" bästa filmen jag någonsin sett! Iaf, bussen åker förbi jönköping där den står still i 2 h, linneá och andriiii ska då sitta ute i 2 timmar mitt i natten, för det finns inget stationshus eller vad det heter..och allt det dära offrar dom för sina älskade änglar. SUCKERS!!
På jobbet gick det för övrigt bra, vi slog på stort och slog timrekord och alla fick biobiljetter..åååh så duktiga vi är!
Nu ska jag ringa min mamma och fråga om jag får baccardi flaskan, genomot att jag köper en ny till henne på kryssningen,

hörs&störs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0