peace

haha du är minst lika tråkig du, hur ofta skriver du här? ;D
Igår jobbade jag från 6.30 -15.30 och man kunde nog inte vara tröttare än vad
jag var igår kväll, jag låg helt utslagen i soffan och kollade på när låtsaspappa satt och spelade halo 3.
Så snäll som min broder är så bad jag honom gå ner till kiosken och köpa chips,dipp och cola till mig, och det gjorde han. men han glömde gräddfilen, HUR kan man glömma gräddfilen, bas saken i chips&dipp??!
aja det löste sig iaf. Jag kollade även på Linnéas favorit film igår "the boondock saints" jävligt bra film måste ja säga! Nu sitter jag här i mina mys kläder, fettigt hår, och bara trött på livet och vet inte vad jag ska göra, jag har tok städat mitt rum den senaste timmen.
Jag ska snart gå och duscha sen göra pasta&steka korv, det finns ingen godare maträtt <3

du gör mig så ARG! jag ska inte klandra dig för mkt, tack vare dig har du gjort mig till
en starkare person


!!


Kommentarer
J

förlåt malin, men korv måste nog vara det vidrigaste man kan stoppa i sig, moahahah

2007-10-02 @ 10:59:17
URL: http://jonnnaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0