nothing to hide

Idag skulle jag vara duktig och gå hela dagen i skolan, jag hatar tisdagar!
näringläsra i 2 timmar, matte A med arne waise typ, sen idrott uscha!
och sjävlklart så försov jag mig till näringsläran..men det har aldrig varit skönare att sova kan jag lova!
Så jag ska åka till skolan till 12 och gå på matten, sen på idrotten ska vi simma :)
efter det ska jag pallra mig vidare till jobbet..
för övrigt har jag inget roligt att berätta förutom att jag råkade snubbla in på det hära bloggen
http://colourfulmiracles.blogg.se/ , det är en 20årig tjej som heter Liv som skriver, hon fick bröstcancer för c.a 8månader sen och imorn 10 oktober klockan 20:00, så kommer Liv somna in, cancern hade spridit sig och det fanns inget att göra, hon är 20 år?! det är inte meningen att det ska bli så, så jävla hemskt.

Nu ska jag käka pan pizza och dricka saft / Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0