kuljul

Imorn är det redan fredag, förstår inte hur dagarna kan gå så himmla fort!
ska bli grymt skönt med helg iaf och jag ska ha kul! imorgon ska jag förtära lite öl tror jag, har vart sugen på det hela veckan. Jag längtar tills skolan imorn för jag ska visa att jag är duktig haha.
Jag måste även färga mitt hår igen, alltid lika spännande och se hur resultatet blir.
från en sak till en helt annan, jag gick på någons playaheads sida och den hade låten "gucci gucci prada prada" vet ni vad jag tänker på då? nej det är klart ni inte gör med jag säger bara 1 sak SUNNY BEACH 07.Usch fy och fyyyfan vad kul vi hade, skulle tagit vara på tiden mer. Linnéa envisas med att åka till gran canaria över nyår men hör och häpna jag har en plan.. vi sparar dom där pengarna som skulle gått till G.C vi sprarar lite till och drar till lite varmare breddgrader i aprill, THAILAND, hur kol vore inte det? så linnea älskling, när du läser det hära, min idé är bättre än din, right? haha med tanke på breddgrader,i viksjö skolan 7-9 alltså så hde vi en SO lärare som alltid sa att  "Ja klasssen nu får ni 2 breddgraders rast" vilket som är 8min om jag minns rätt?
Men kom igen, thailand, jag skiter i vad ni säger, jag ska dit, även om det blir att jag åker själv!

Nu ska jag lägga mig ner och läsa, sen sova!
det är 2månader och lite till kvar tills julafton, HEJ TOMTEN?


Kommentarer
linnea,

det e 78dagar, 12timmar och 58 minuter. har sekundmätaren också men den ändras så fort ;(

2007-10-06 @ 11:02:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0