höhö

Jag har softat galet som senaste dagarma och jobbar dåra!
i helgen gjorde jag inget vettigt, i fredags var vi hos dennis sen hos amman osvosv
sen i lördags var jag bara hemma, sen kom madeleine till mig och vi kollade på tv bara!!
Just nu pratar jag med Uran på msn hahaa han är så självälskad så det finns inte!!

Uran. || Kung säger:

sluta jobba då cpbarn!

M'vn säger:

neeeej ...pengar rullar in som det ska

M'vn säger:

nej men i november jobbar jag typ bara 8dagar, så det börjar lugna sig nu

.Uran. || Kung säger:

cp barn jag ska säga till din mamma

M'vn säger:

min mamma är ungefär som dig just nu så det finns inget att säga till henne som hon inte vet om ditt hitler

.Uran. || Kung säger:

HAHAHA

.Uran. || Kung säger:

bra

.Uran. || Kung säger:

2 personer som du älskar mest i världen (A) säger samma sak, dax att lyssna lr?

Haha ja men det är klart du är en av dom jag älskar mest i världen pucko! haha
Jag satte mig vid datorn för att jag skulle skriva klart min uppsats om grekiska antiken, jag har gjort allt förutom att hållt på med den, jag glömte som det heter ibland! Nu ska jag äta, sen kanske gör fitttuppsatsen, sen åka till jobbet!!

See you in court!



Kommentarer
Anonym

okej, kanske ska prova det :) tack

2007-10-23 @ 15:57:55
URL: http://lov1sa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0