hjärtevänner

nu till ett lite mindre hat inlägg...
jag  skulle jobbat igår, men dom hade gjort en dubbelbokning så jag vart ledig, jag dorg iväg ett sms till mah frääänd Linnéa och frågade om hon ville busa lite med mig. Jag pallrade mitt feta ass mot jakan och möta henne och min käraste vän madeleine, madälän som våran ex, serveringsfröken sa.
Vi åkte hem till linnéa och vi skulle senare möta David.
väl hemma hos linnéa satt vi och pratade skit som vanligt om människor som uttnyttjar att folk går bort. PINSAMMA NI ÄR!! yes you know who i'm talking about.. iaf, vi ringer våran käraste vän david, och säger att vi knallar mot honom, jag blev sugen på citron muffins så vi tar bussen till handlarn först och köper det + massaaaa choklad (för er som vill veta) vi beger oss mot david, men innan ställer dom sig och tjyvröker för dom vill inte göra det utanför david hus utifall hans far kommer, vem dyker inte upp runt hörnet om inte självaste pappa ekström?
"står ni här och tjyvröker flickor" linnéa höll på att smälla av. jag tyckte det var roligt iaf :)



Nu ska jag berätta lite om våran vän David hade jag tänkt...*
Han är en soet pojke på 17jordsnurr! han har 2kissekatter som är SKITFULA!
han har en lilllasyster en mamma och en pappa. Han bor i ett rött radhus i viksjö.
Han går oss tjejer på nerverna 1000gånger om dagen, men vi tycker om dig lika mycket för det!
Han är nog lite smygkär i mig..fast han vet inte om det än :$ thihih...
Han är linnéas bästa killkompis, skulle jag tro..hon skäms inte för någonting inför han! Han heter "davidäckelcheddar" på hennes mobil och linnéa heter "neafittflenskattsand" eller ngt liknande. Om han vore en låt skulle han vara det dära "jag kan en sång som går folk på nerverna, x2 nu är det bara 99 verser kvar" så sjunger man så tills den är slut. Han läste sin läxa för oss igår..men vi var inte itresserade men det brydde han sig inte om. Han lärde även mig spela ett data spel som var superläskigt, det kom massa onda människor som jag skulle skjuta iaf! Och om David av någon anledning skulle gå bort så vill han ha låten "goodbye my friend is hard to die, when all the bords are singing in the sky" på sin begravning. Han är även lite ond av sig, linnéa skickade ett sms en gång i tiden och skrev att hon hade känslor för honom (hon drev) det blev ett ganska snopet svar av david han skrev "it's OK i like you too dude" ;D sätter även in en bild på våran käraste vän <3


 


Kommentarer
Anonym

haha davids katter som e så söta! fast blir lite arg på hamilton som inte kan kolla rakt för det e så irriterande när man inte vet vart den kollar!!! king e bara läskig..

2007-10-21 @ 17:28:43
Anonym

////linnea den bästa!
ps, du kan inte skylta med att david e min vän på riktigt, det e lite pinsamt :/

2007-10-21 @ 17:33:10
m

haha dom är allmänt fula..förlåt david om du läser det hära! eller någon övrig familjemedlem. Men se det posetivt D, jag ett ett heeelt inlägg i min blogg om bara dig :)

2007-10-21 @ 19:02:17
URL: http://mvn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0