hejsvejs

Jag kan verkligen inte förstå att det är fredag, kan inte förstå hur dagarna kan gå så jäkla fort.
Snart är det lov iallafall och då blir det kryssning, jag har sett fram emot det länge nu och längtar
riktigt jävla mycket, kommer bli galet kul!
jag har har fet ont i min nacke..måste ha legat på något jätte konstigt sett inatt, vaknade vid halv 5 imorse att tv'n var på hatar att göra det för då blir man störd när man precis sover som skönast.
Snart ska jag hoppa in i duschen och fundera över vilket schampoo jag ska använda.
Sen ska jag sätta på mig mina nya mjukisar, och gå till skolan där vi har projektföretegande
och hoppas innerligt att mina skor jag beställt till jobbet passar!

how's your'e day?



Kommentarer
j

svar: haha, då förstår jag :D

2007-10-12 @ 17:02:47
URL: http://jonnnaa.blogg.se
j

jag vaknade 6, när jag egentligen skulle kunnat gå upp vid sju. men jag hatar att stressa. jag åt min frukost i skolan.. lekte lite osv. Lyckades även ramla i trappan. Så nu har jag en feting blåmärke på mitt smalben. *aj* haha! sen så har jag även färgat håret idag. lite rödbrunt :) hur snyggt som helst. tror nog inte att du kan mostå mig tiger. grrrrrrr

2007-10-12 @ 17:04:10
URL: http://jonnnaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0