hejsan där

linnéa tror då att hennes lag kommer ta gulder i år, jag ska inte säga för mkt, slutar det med att änglarna tar guld kommer jag blir hånad resten av mitt liv...
Idag kom lönen och det var greeeeeeeeeeat! köpte en ny tröja och halsduk + annat idag. Måste bara hitta ett par jeans som ska vara så jävla svårt att hitta?!
jag har diskuterat med pillan om vi ska ha en vit helt + lov tills vi åkr, så vi verkligen laddar inför kryssningen, kommer blir GALET och jag lägntar mig själv till döds!
Jag har gjort pommes&korv som snart är klart, håller på att avlida för att jag är så hungrig..
Lisa (lisasandberg.blogg.se) sticker till kina idag, haha där serman! en annan vän har även passat på att skaffa blogg, Mikaela (mikaelawallberg.blogg.se) flitigt gjort!
Nu ska jag eeeeeeeeeeeeeeeeeta som det heter på ren stockholmska

See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0