hejrååå

haha lite komiskt är det att jag &linnea är inne på bloggen exakt samtidigt och båda håller
på att skriva ett inlägg, jag diggar hennes tutt inlägg iaf!!
Ikväll har jag varit på vero moda i gallerian emd madeleine. Fick en inbjudan på en smygläsning av Glamours nya nr 20% på allt i butieken och självklart fick man med sig en Goodiebag hem, det var en film, en singel, body lotion från Calvin klein, strumpbyxor, Glamour tidning och en vero moda tidning. Väl där inne hittade jag en tröja eller det var en tröja, med siden armar, svårt att förklara, men as snygg!! hittade även en t-shirt på gina tricot "Always unique never boring" höhö den ni ;)  sen köpte jag knästrumpor med rosetter på och ett halsband med 3ringar.
Jag har börjat blivit tjejig av mig kanske? Aaaa iaf. Nu ska jag sleepa tight!

gaaaaaaaaaaah vad irriterad jag blir på massa människor, jag vill slå er allihopa era dryga fanskap!!
don't put the blame on me!!



Kommentarer
Anonym

YO!
Jag hittar nya saker man kan göra med bloggen varje dag haha :) nu är ni en länk vid sidan av den! wie!

peace out

2007-10-25 @ 00:04:21
URL: http://lisasandberg.blogg.se
J

svar: haha nej malin ! JW är bäst. resten kan ta sig. Jo du, jag har hört det. jag kommer lätt gå på premiären

2007-10-25 @ 16:08:37
URL: http://jonnnaa.blogg.se
J

hahaha, den tröjan har jag med !

2007-10-25 @ 16:09:15
URL: http://jonnnaa.blogg.se
Kungen

Glömde inte du nått den dagen, typ nått i stil med att höra av dig när du kom fram till stan?
Först väntade jag på dig i skolan.. du kom aldrig.
Sen väntar jag i stan.. gissa vad, du hörde aldrig av dig. :(

2007-10-31 @ 06:27:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0