bingo berra

tydligen så är det massa prat om att den dära bloggen med tjejen som har bröstcancer
är fake?! påminner om "champang3" på playahead ni som minns henne, patetiskt!

Idag åt jag en panpizza&drack saft och pallrade mig till skolan 3 timmar försenad ungefär
Vi hade matte med Arne waise och sen idrott med en pratkvarn. Vi dansade foxtrot och square dance
Efter vi shakat loss gick jag pillan nicole och mikaela til simhallen och simmade. Jag simmade 12 längder, vilket som är 600m, duktigt gjort av mig. Efte rdet bastade vi och åt hamburgare för ynka 15:- efter det var det jobb!
Nu sitter jag här helt utråkad och har läst dom bloggar som är bra och vet inte vad jag ska göra
Jag är ledig imorn och jag ska njuta rejält.

Pok


Kommentarer
Lisa

fan vad du dricker saft hela tiden malin!
MUAHAHA ;D aaah, jag vill tillbaka till sunny!! vore roligare om det var alla brudar som drog igen nu haha ;D jag ska supa så det räcker till oss båda!

2007-10-10 @ 13:45:49
URL: http://lisasandberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0