allt och ingenting

4 jävla år ska stureplans-profilerna sitta där och ruttna och det känns så jävla skönt att dom äckliga jävlarna
inte kom undan!!

Det kanske är som du säger, att jag inte har någon tid längre, jobbet tar upp alltför många timmar just nu. Jag är ledig 1 dag den här veckan, alldeles för mkt jobb för mig som fortf. går i skolan.
men thats life! min lön i november kommer vara FET och då menar jag verkligen FET. fan vad jag ska handla julklappar åt nära&kära! nej jag måste greppa lite mat nu för jag är hungrig, sen ska ajg myyyyyza med rocko/rocki kallahonomvadnivill, men han är världes bästa katt!

Där ditt namn just nu står på hans civilstånd har många andra namn stått förut.
Det han säger till dig är bara upprepningar på vad han sa till den förra.
Hon som också trodde på honom.
Egentligen är du bara en i mängden som kysst hans läppar, legat brevid honom i
sängen och känt dig som världens lyckligaste när han säger att han älskar dig, bara dig.
Men innerst inne så vet du att han sa samma sak till alla som var före dig, och vad hände ?
han kommer säga föralltid till dig, men mena "ett tag framöver". Han vet inte vad föralltid innebär
" jag älskar dig " har blivit tre ord han säger för att få dig och stanna. Han bryr sig om dig,
men han brydde sig om dom andra också. De som har legat på den plats du ligger på nu,
dom som kysst hans läppar, hört samma ord. Och tänker de tankar som du säkert gör nu.
De som satsade allt...och förlorade.

image34



Kommentarer
J

åh björn bröder. älska älska älska. Ska nog ta och kika på det nu, hihi. soooolen skiner.

pusspådig malin!

2007-10-17 @ 15:49:48
URL: http://jonnnaa.blogg.se
linnea,

ska dom bara sitta där 4år!?!

2007-10-18 @ 09:01:38
m

björnbröder är bäst! hihih :)

ja men bättre än ingenting ditt rehab!!

2007-10-18 @ 22:32:28
URL: http://mvn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0