!!!!!!!

jag lakkkkkar stenhårt på mitt jobb just nu!!!! eller inte på mitt jobb men dom som drar av skatt.
Klantig som jag är, har jag inte kollat upp varje månad att dom drar rätt skatt, trots allt tjat från m när vi precis börjat prata, trots mammas eviga tjat dag in/ut. Jag har typ fått min lönespec 2gånger, och jag har jobbat där i 7jävla månader. Jag har alltid tänkt att det löser sig, Kollade på min senaste lönesepc, jag har totalt tjänat 35859:-  på 7 svettiga månader, jag skriver det i bokstäver så att ni ska förstå TRETTIOFEMTUSENÅTTAHUNDRAFEMTIONIO SVENSKA RIKSDALER! förstår folket hur mycket pengar det är? vet ni hur mycket skatt dom dragit på det cirkus 5000:- ,FEMTUSEN AV 35000:- . Jag kommer åka på en FEEEEEEEEEET skattebetalning i Mars och jag får ångest nu och vill bara sjunka genom jorde, jag skäms SÅ mycket för att inte ha kollat upp det. jag kommer bli skyldiga dom äckliga jävlara pengar, vilket jag tycker är så stört för det är deras jävla jobb och dra av skatten, men självklart så drar dom för lite FÖR ofta för att förstöra människors liv, jag hatar er just nu! Så nu har jag mejlat dom jävlarna och hotat dom!! nej inte riktigt men jag har bett dom skicka alla mina lönsespecar så att jag kan räkna ut foh real vad jag blir skyldig!! jag som har jnutit av att ha så jävla mkt pengar dom senaste månaderna, NU BLIR JAG  SPOTTAD RAKT I ANSIKTET!!!!

jag blir så jävla irriterad!!!!


Kommentarer
J

klantskalle :] du har ingen annan än dig att skylla på soetis ! Puss

2007-10-20 @ 19:04:37
URL: http://jonnnaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0