00:00

jag tröck upp den bildfilen på datan, varför vet jag inte, det är ett avslutat kapitel i mitt liv sen waaay back. men jag var tvungen att titta endå.
"massa minnen som gör en helt sentimental.."

På Onsdag är jag ledig från skolan, och från jobbet eller jag skulle vart...
frågade M om han ville ses på tisdag eftersom jag är ledig på onsdag och han jobbar inte heller då
men typisk som jag är säger jag till joakim att jag kan jobba på onsdag när han frågar mig. Den enda lediga dagen jag har från jbobet den här veckan är Fredag, jag tror jag börjar bli arbetsnarkoman, jag kommer vara utbränd vid 18års ålder, och vara tvungen att sjukskriva mig om jag fortsätter såhära, endåå naaajs!
idag var ingen rolig dag på jobbet, ja var jätte otrevlig mot M, förlåt..igen, men jag blir så när jag är stressad! (alla dessa dumma bortförklaringar) nej men seriöst, när jag är stressad blir jag elak! muhaha..
Jag längtar redan till helgen och jag fruktar för imorn, det är Tisdag, och med det menas matte A med härliga Arne Waise ungefär,jag måste filma honom och lägga upp här på bloggen, ni kommer förstå..fast Arne är tamefan bättre än honom..jag kände att jag inte skulle kunna sova om jag inte skrev ett inlägg, dumma tvångstankar!


The fray - over my head.


pusshej sov gott


Kommentarer
j

svar; jaaaa. det här kommer typ hålla i två dagar, maha

2007-10-16 @ 22:54:37
URL: http://jonnnaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0