Yeah intelligent input darling. Why don't you just have another beer then?

"Kostnaden för detta samtal är 20kronor precis, om du accepterar detta tryck 1. Om inte så häng kvar så ska vi hitta något pris som passar alla."

Innan jag somnade igår bad jag till gud att få slippa den här onsdagen.. det fick jag inte. Men den gick bra, hade 2 prov och det ena gick hyffsat och det andra gick det skit bra på. Var så skönt att sova idag efter skolan och inte behöva ställa klockan för att jag skulle behöva plugga, har haft plugget i baktankarna i säkert 3v. i rad men nu äntligen kan jag få luta mig tillbaka. Har bara att jag ska läsa till sidan 50 i en bok vi har i svenskan och plocka ut 2 starka meningar, och ett glosförhör på spanskan kvar den här veckan. Kanske låter mycket men spanska kan jag redan och svenskan går jätte fort :)
Igår så gick min dator emot mig, när jag började fixa iordning för en heroes kväll så hänger sig mitt internet när det är 96%klart, så kollade på greys anatomy istället och det slutade så sjuuuukt spännande och jag som är van att få se allt på en gång höll på att börja klättra på väggarna när jag inte kunde tanka mer. Så där låg jag tårögd efter Greys och hatade slutet.

Nu har Anna-Karin och Ingolf intagit huset så ska fly över till Elli, någon man kan bo hos tors-sön?


Kommentarer
m

"lilla abba vart ska du då"
"men ingolf han sa ju det precis"
hahah världens skönaste kanske? hahaha we

2007-11-14 @ 20:23:20
URL: http://mvn.blogg.se
m

abbe* ursäkta jag é
dysso malin

2007-11-14 @ 20:23:42
URL: http://mvn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0