when I get that feeling

haha den där listan med inlägget innan var kul..haha...ja jag har tråkig humor.
jag har inte skrivit på ett tag..igen..måste bli bättre på det känner jag. Jag vill även ändra text-stilen men vet inte hur man gör, har letat och letat men det går inte så bra, hjälp mig jonnalainen (hon brukar vara bra på sånt)? haha.
Igår jobbade jag 7.40-22 det var INTE kul! (hade först praktik i ett kök sen donken)jag var sur,grinig och allmänt ful! usch..jag skippade praktiken idag för jag kom hem vid 23, somnade inte förns 12 sen skulle jag upp 5.30 det funkar inte att jobba så länge och sova 5h30min.Nu är jag ledig fram tills lördag..kuuul.
Jag träffade på Sarah och cissi igår på bussen, jag är helt tokkär i cissi, så himla fin personlighet och världens gulligaste..jag älskar småbarn!
Jag har tänkt så mycket dom senaste dagarna..det känns som om det är det enda jag har gjort nästan.
Jag saknar en viss person, mycket. jag försöker skriva något nu men vet inte vad. För min del är det allt som behövs säga, jag saknar dig, men endå så stör jag mig äckligt mycket på dig för du är så otroligt larvig just nu..du fyllde igen tomrummet,du gjorde mig glad iaf..vet inte om du kommer läsa det här, men förmodligen..and now you know!
Idag ska jag antingen bara vara hemma och tycka synd om mig själv för jag har såååå mycket proble, just nu känns det som eller så ska jag möta någon h0meboy?
Uran har stuckit till kosovo, han är den enda killen jag e med (om man inte ränkar med hans bror+alla kompisar) sjukt att jag inte umgås med mer killar..när jag var mindre var det bara killar som gällde, tjejer var jobbiga och ville bara leka med dockor osv! men iaf kanske ska träffa bror, brosan, UN med andra ord.
Nej nu pallar jag inte skriva mer...HEJ!

måste bara säga att min kattunge liggger och sover framför tangent bordet och han är sååå söt. han blev trött efter att jagat musen på datorskärmen i 10 min! PUSS!

//M


Kommentarer
j

haha, jag ska helpa dig din fjong :)

.nav a { color: #000000; }
.nav a:hover { color: #ED6EA3; }
/** Post's body text **/
.entrybody {
font-family: verdana, tahoma, Helvetica, sans-serif;
font-size: 10px;
font-weight: normal;
color: vlack;
line-height: 150%;
margin: 0px 0px 10px;
background-color: #FFFFFF;
padding: 10px;
}

där det står
font-size: 10px;
det är där du ska ändra storleken. och du måste skrolla rätt så långt ner. eller.. typ i mitten ;) GOOD LUCK!

2007-11-21 @ 21:28:58
URL: http://jonnnaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0