vi ska till EM!

som dom flesta vet vann sverige igår. fast varken spelarna eller klacken gjorde speciellt bra ifrån sig. tycker det verkar jävligt konstigt att när det gäller landslaget står man med ramsor som "alla vi som älskar sverige klappar nu".. sjukt sjukt.. träffade en kille,man,gubbe(?) i halvlek som vi hade en intressant diskution med. orkar inte skriva upp det här, men skön var han.
när slutsignalen har gått har vi sprungit ner till raden längst ner för att elli ska få en glimt av ljungberg. sen skulle vi gå så fastnade vi vid spelarbussen och kom inte iväg fören halv 12. elli skulle få se ljungberg, och självklart kom han ut sist. men hon fick sin autograf, ett kort på mobilen och några ord utbytta. dock inget frieri.
det mest irriterande var nog inte att stå och vänta där, det var att gå med den här åsnan till tåget sen för hon gick och grät.. herregud, han e bög vännen.. men vi hade kul, och vi skrek, trotts platser på pressläktaren ^^ är lite arg och ledsen bara att england missar EM. men vi får hålla tummarna för våra blågula hjältar!
tjejer, jag dumpar nog napa, sunny, alanya eller vad ni nu planerar, jag ska till österrike/schweiz!!

image59


Kommentarer
malin

det var bara en tidsfråga innan du skulle säga att du inte ville åka utomlands, jag har helt sreiöst gått och väntat på att du ska säga dom där orden..men åk till EM du ;D

2007-11-22 @ 11:28:01
URL: http://mvn.blogg.se
linnea,

haha, men grejen är, vm är i sydafrika, jag tror inte jag kommer åka dit, sen när jag e 22, vem fan vet vart man är då i livet. det här kanske e enda riktiga chansen utan att det blir en jävla familjeresa och jag missar inte den

2007-11-22 @ 11:35:06
malin

ja men åk till EM du.. det är ingen som stoppar dig :) bara jävligt surt att det ska planeras saker sen att du ändrar dig, samma sak var det att dra någonstans över nyår..

2007-11-22 @ 11:38:29
URL: http://mvn.blogg.se
linnea,

jag ångrade inte mig över nyår? det var alla som var sjuuukt torra och ville inte och när några blev sugna på det var det ändå försent?
sen handlar det inte om att ändra sig, det var inte ens 100% att vi skulle gå vidare. och dessutom planerar ni att åka i slutet av juli, men jag kan inte åka då, jag ska till portugal då, och jag prioriterar familjen. sen vadå planeras? aa vi har snackat om det men vi vet varken vart, när, vilka osv.

2007-11-22 @ 11:49:30
malin

du skrev ju sen att du inte ens visste om du skulle åka för du skulle nog till åre med david osv?
Vi har inte sagt någonting om att åka i slutet av juli? isf måste jag ha missat det..Aaa just drf jag skrev planeras för vi har inte bestämt något, det enda vi har bestämt är att vi tjejer ska åka utomlands, sen hoppar några.

2007-11-22 @ 11:55:08
URL: http://mvn.blogg.se
linnea,

men hade folk velat åka till GC när jag först sa det, hade jag skitit i åre på sportlovet..
jo, alla snackar om slutet/mitten av juli.
men det känns förbannat onödigt att jag ska lägga pengar på en resa när jag hellre åker någon annanstans, sån toffel e jag inte..

2007-11-22 @ 12:05:48
Anonym

men det var ju inte så att du pratade med många, helt plötsligt var det såhär "nej men jag kanske skite ri och dra nånstnas över nyåt för jag ska nog till åre med david osv"
madde vill vara hemma på sin födelsedag som e i slutet på juli, sen e det ju urf osv. jag trodde vi skulle åka i juni någon gång.
Ja men det är inte så att vi har bestämt att vi ska åka någonstans utan att du får vara med och bestämma eller hur? nej jag orkar inte diskutera mer, om du hellre vill åka till EM än utomlands så ska du ju göra det, jag tänker inte övertala..sån rövslickare är jag inte...

2007-11-22 @ 12:15:43
Anonym

Stora bokstäver inget du använder dig utav ser jag.

2007-11-23 @ 00:13:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0