vart tog aqua vägen?

..ja vart dom tog dom vägen? I'm a barbie girl minns ju alla liksom? var inte mer än så sen försvann dom lika snabbt som dom kom. Vi kom och tänka på det när jag,madde,nea david jimmy och jonte satt vid busshållsplatsen ikväll för jag/madde skulle hem, vi alla började sjunga massa gamla godingar från fornatiden, när david säger "vart tog aqua vägen". Linnéa har blivit nörd och hälften kille! som ni förstår var det hon som skrev inlägget innan om CS osv, hon har lämnat oss girls för david äckel cheddar & CO.
Imorn drar jag på kryssning VIVAAAAA LAS FINLAAAAAAND! jävlar annama vad kul jag ska ha!!!
Från mig kommer ni nog inte få höra något av på hela helgen, det är linnéa som får styra bloggen nu.

PUSSS&KRAM! / M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0