vart e snön era haschtomtar?

2007-11-23Lön6.037,90kr 


Man blir ganska glad när man får se vad man kommer åf i lön. Dock tycker jag att 6.000kr inte känns mycket alls. Men nu kom jag på att jag får ju även mitt studiebidrag+ att mamma är skyldig mig 500:- men dom får hon behålla..
Känns så konstigt att man redan ska börja handla julklappar? haha ska även leta efter något jag kan ha på mig på nyår, tror jag vet vad jag vill ha iaf.. Aja imorn måste jag gå till den där satans praktiken iaf. Arve verkar inte vara så glad över att jag inte är där haha han som var så glad över att ha fått en kompis dit..jag  kommer imorn arve! bara för det kommer säkert inte han vara där..

Leona lewis - bleeding love, jävligt bra!


// M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0