tidsfördriv

Jag har införskaffat mig en ny mobil LG shine, har vart sugen på den länge nu så jag köpte den igår..just nu ligger den på laddning, jag vill börja använda den nu, är alltid så med nya saker.
Tror jag har 300:- kvar på mitt konto vilket som är jävligt ångest. Igår träffade jag min bästa killkompis, uran. Var trevligt att träffas och umgås bara.. Han langade iväg ett sms idag och frågade om jag ville äta i kista med honom, för det fanns inget annat att göra? haha..älskar dig iaf  bästa!
Vi pratade igår om allt&ingenting jag uran och cilla..och det var vissa saker uran sa aom jag verkligen tänkt på "håll dig till dina närmsta och skit i alla andra, man behöver inte dom" och det fick mig att inse..att jag behöver verkligen inte er, ni bryr er endå inte längre, då tänker jag också släppa taget,ge upp istället bara för att bli irriterad och ledsen över saker.. Om ni läser det här vilket ni säkert gör, så vet ni iaf nu hur jag känner, (nu menar jag inte att alla ska ta åt er).

Nej nu ska jag göra nyttigare saker..

// M


Kommentarer
j

vänner kommer och går men de äkta består? :)

2007-11-27 @ 20:00:29
URL: http://jonnnaa.blogg.se
U

Jag består alltid, i regn, snö och sol!

2007-11-28 @ 16:23:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0